קמפיין קליקים בפייסבוק

קמפיין קליקים בפייסבוק

אהלן חברים ברוכים הבאים אני שמח שאתם כאן איתי ביחד בהדרכה הזאת

אומנם הדרכה קצרה אבל אני מקווה שתקבלו ממנה את הטיפים הטובים ביותר .

והיום אני רוצה לדבר על כל מה שקשור לקליקים או המרות בקמפיינים בפייסבוק .

האם לבחור בקמפיין קליקים או בקמפיין המרות ?

זה תמיד יוצר דילמה אצל אנשים שעושים פרסום ממומן בפייסבוק

אז לרוב גם אני וגם לקוחות שאני מלווה אותם אני תמיד מעדיף

לעבוד בהתחלה על קמפיין שהוא קמפיין קליקים להביא תנועה לדף נחיתה או אתר .

למה?

קמפיין קליקים בפייסבוק

קודם כל מהסיבה הכספית כי הקמפיין קליקים יותר זול מקמפיין המרות.

דבר נוסף בשביל לצבור את קהלים, זאת אומרת לבנות את הקהלים ,

אני צריך לייצר כמה שיותר תנועה, לכן תמיד עדיף לבחור בהתחלה קמפיין קליקים.

גם לתת לפייסבוק להבין מה הוא קהל יעד שאתם מנסים להגיע אליו ורק אחרי שאתם

צוברים סוג של דאטה בפייסבוק של כמות מספיקה של אנשים, אז אתם יכולים לצאת בקמפיין המרות

והוא יהיה הרבה יותר אפקטיבי וזול יותר.

לכן אני אתחיל בקמפיין קליקים לפני .

בהדרכה הזו אני אתן לכם כמה טיפים על איך לעשות קמפיין קליקים בצורה טובה ויעילה יותר.

מה שקורה בדרך כלל שאנשים בונים קמפיין קליקים בצורה כזאת שנותנים בעצם לפייסבוק להחליט ,איפה להשיג

קליקים זולים יותר ,מה שקורה מבחינת מערכת הפרסום של פייסבוק, אם אנו נותנים למערכת

של פייסבוק לעשות הכל לבד ולהציג את מודעה איפה שבה לה ,מה שיכול לקרות

שאנו נקבל המון קליקים אבל זה לא  יביא לנו תוצאות טובות .

המטרה בסופו של דבר לא רק להביא קליקים לאתר או לדף נחיתה אלה לייצר גם המרות,

זאת אומרת רכישות או הרשמות של אנשים תלוי מה מטרה של כל אחד מכם .

מה שקורה בדרך כלל שאנו נותנים לפייסבוק לעשות את זה לבד הוא בדרך כלל , יכול להציג

את המודעה שלכם בעמודה השמאלית או בכל מיקום אחר שיש לפייסבוק ,לכן זה פחות ממוקד

ופחות טוב .

מה שאני עושה בדרך כלל בכדי להבין מאיפה מגיע תנועה זולה יותר וטובה יותר ,אני מפריד את הקמפיינים .

תמיד שאתם רוצים לעשות A-B טסטינג או בכדי להבין מאיפה מגיע תנועה טובה יותר תמיד מומלץ להפריד את הקמפיינים .

וזה מה שאני עושה בדרך כלל בכדי להבין מאיפה מגיעים קליקים איכותיים יותר .

איך אני עושה את קמפיין קליקים בפייסבוק:

אני עושה קמפיין קליקים לפיד חדשות ,עושה קמפיין קליקים לעמודה השמאלית ,קמפיין קליקים לאינסטגרם בנפרד וכך הלאה.

אם אני לא טועה יש משהו כמו 6 אפשרויות של מיקומים  להציג את המודעה בפייסבוק .

מיקום הכוונהל עמודה שמאלית, אינססטגרם ,פיד חדשות ,סרטונים ועוד כמה .

אז קמפיין אני הראשון שאני אוציא אני אפריד אותו למיקומים שונים.

לאחר מכן שהקמפיינים יתחילו לרוץ ,כמובן אני לא אשים את כל התקציב על הקמפיינים האלה ,אני אשים את המינימום האפשרי ,

רק בכדי להבין מאיפה מגיעה תנועה טובה יותר ,אתם חייבים לתת לקפיינים לרוץ לפחות יום יומיים .

ברגע שאתם תקבלו מספיק נתונים אתם תוכלו להבין מה מיקום האפקטיבי ביותר ,לאחר שתבינו מה הקמפיין

שנותן תוצאות טובות יתר ,אז מה שתעשו תשאירו את הקמפיין הזה ותכבו את השאר הקמפיינים הפחות טובים .

את כל התקציבים שיש אתם תשימו על הקמפיין שהביא תוצאות הכי טובות .

זה עובד זה הרבה יותר יעיל הרבה יותר ממוקד וזה גם הרבה יותר זול ,כי אתם בסופו של דבר תבחרו את המיקום

הטוב ביותר להציג את המודעה שלכם ובכך תחסכו בעלויות הפרסום שלכם .

באופן כללי כאשר אתם בונים קמפיינים ממומנים בפייסבוק תמיד מומלץ להפריד את הקמפיינים שלכם ולא לשים הכל בסל אחד ,

זה רק ייקר ולא יביא בסוף תוצאות .

אז אני מקווה שהצלחתי לתת לכם טיפ טוב ועכשיו אתם יכולים לצאת לדרך ולבנות את הקמפיין קליקים טוב יותר .

תודה רבה כאן היה דוקטור דיגיטל שיווק בפייסבוק .

אנחנו נפגש בסרטון הבא תרשמו לערוץ שלי ביוטיוב ,תנו לי לייק אני מבטיח לכם שאני אוציא סרטונים נוספים, שבעזרתם

תוכלו ללמוד ולעשות את הפרסום שלכם בפייסבוק הרבה יותר טוב .

שווה לכם לעקוב אחרי .

תכנסו לעמוד  הפייסבוק שלי שם אני מעדכן את התכנים על בסיס קבוע .

תתחילו ללמוד את הפרסום בפייסבוק ,ותעשו את הפרסום שלכם בצורה טובה וחכמה יותר .

להתראות לכם .

קמפיין קליקים בפייסבוק

Facebook
0
Email
WhatsApp
LinkedIn
0