איך לפרסם בפייסבוק , כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

איך לפרסם בפייסבוק

אם אתה או את קוראים את המאמר אז כנראה החלטתם לפרסם בפייסבוק ,

או שכבר עשיתם צעדים הראשונים ואתם רוצים עכשיו לקבל מידע נוסף על איך צריך לפרסם

בפייסבוק וממה להתחיל .

קודם כל ברוכים הבאים לעולם הפרסום היעיל והמתקדם ביותר שנקרה פייסבוק .

היום יש לא מעט מידע ברשת האינטרנט על שיטות פרסום , אסטרטגיות וכ"ו .

כאן במאמר אחשוף בפניכם את הצעדים הראשונים שעליכם לעשות כדי להתחיל

לפרסם פייסבוק .

איך לפרסם בפייסבוק

אז בואו נצא לדרך ונבין איך לפרסם בפייסבוק

נתחיל מבנייה של דף העסקי בפייסבוק . זה נכון שיש לא מעט עסקים שלא פותחים

דף עסקי ופשוט מנהלים הכל דרך פרופיל האישי שלהם , אז כמה דברים וחוקים לגבי העניין הזה

של פרסום בפרופיל האישי , מבחינת פייסבוק חל איסור לפרסם לקדם שירותים או מוצרים

דרך פרופילים אישיים , אני חושב שהחיסרון הגדול ביותר של פרופיל אישי זה שלא ניתן

לפרסם דרכו בממומן ( הכוונה לפרסום ממומן בפייסבוק ).

כמובן שיש כמה דרכים שניתן להשתמש בהם לצורך הפרסום דרך פרופיל האישי

אבל זה כבר במאמר הבא , אז נחזור לעמוד העסקי .

להלן רשימה , מה צריך לעשות בעמוד עסקי מבחינה טכנית.

תתדאגו לעיצוב קאבר יפה ומושך ,

מומלץ לדאוג להסבר קצר על הקאבר במה מתעסק העמוד שלכם.

מטרת הקאבר זה לתת לגולשים להבין לאן הם הגיעו ומה הולכים למצוא בעמוד , אפשר גם

לשלב הצעות והנעות לפעולה , כמו מבצע מיוחד או הצעה לשירות במחיר טוב .

תמונת פרופיל –  אם אתם עסק קטן ואתם בעיקר אלה שמנהלים את העסק , רצוי להשתמש

בתמונה אישית שלכם , חשוב שהתמונה תהיה באיכות טובה ומקצועית על רקע לבן .

אודות העסק – זה השלב שרובם מדלגים עליו וחבל מאוד , גולשים שרוצים להיות אוהדים של

הדף שלכם וירצו לקרוא קצת עליכם ועל העסק שלכם , אז תנו להם את זה , כמה דברים

חשובים שצריך לשלב בטקסט של אודות :

מילות מפתח העיקריים שקשורים לעסק שלכם , לדוגמה אם זה סלון יופי , תרשמו כמה פעמים

מילה של סלון יופי , אבל לא יותר מ3 פעמים במהלך כל הטקסט.

נמשיך בדוגמה של סלון יופי , אם הסלון שלכם נמצא בחיפה , רשמו באודות "סלון יופי בחיפה"

אני בדרך כלל גם מוסיף בהתחלה ובסוף האודות פרטי יצירת קשר , טלפון כתובת או אתר האינטרנט

שלכם .

נעבור לכפתור יצירת קשר בעמוד :

יש בכל עמוד עסקי אפשרות ליצירת קשר אתכם , אני אוהב תמיד לשים "שלח הודעה"

או להפנות גולשים לאתר

או לדף נחיתה , למה דווקא שני אופציות האלה ?

מכמה סיבות :

שלח הודעה היא למעשה אופציות שמאפשרת לשלוח  הודעה דרך המסנג'ר של פייסבוק

ישירות אליכם לנייד , כך שאתם תוכלו לענות להם מיד , דבר נוסף מבחינה פסיכולוגית

זה לא מחייב אנשים כמו שיחת טלפון , לכן לאנשים יהיה הרבה יותר קל ליצור אתכם קשר בהודעה

מאשר שיחת טלפון ויתרון נוסף שניתן יהיה בהמשך גם לפרסם לכל האנשים שיצרו אתכם

קשר במסנג'ר בעזרת פרסום ממומן .

יצרית קשר שמפנה לאתר – יתרון הבולט ביותר זה לתת לגולשים בפייסבוק להיכנס

לאתר ובעזרת קוד של פייסבוק (פיקסל) שמוטמע בתוך האתר מאפשר לזכור את כל הגולשים

שביקרו באתר וגם לפרסם להם הצעות מיוחדות שלכם .

כמובן אפשר להפנות לעמוד ספיציפי באתר , שבו הגולשים יוכלו לקרוא בהרחבה

עליכם או על העסק שלכם ומשם ליצור אתכם קשר .

סיימתם את כל המשימות האלה , הגיעה זמן לעשות תכנית פוסטים לפחות חודש

קדימה , זה יעזור לכם לא לבזבז זמן כל פעם על מה לפרסם היום בעמוד וגם

תוכלו לשמור על עקביות בפרסום שלכם שזה גם לא פחות חשוב , גם עבור פייסבוק

שיבין שעמוד שלכם פעיל ומתפרסמים בו דברים על בסיס קבוע ובכך

תוכלו לקבל יותר חשיפה לעמוד , כמובן גם העוקבים שלכם יתרגלו

לאט באיזה יום או שעה אתם מעלים פוסטים חדשים בעמוד והם יהפכו

להיות עוקבים פעילים שעוקבים אחרי תוכן שלכם בעמוד העסקי .

טיפ אחרון תנו הרבה תוכן בעל ערך לגולשים , טיפים , מדריכים וכל תוכן אחר שיכול לעניין את

העוקבים שלכם .

תמיד תחשבו שהפרסום בפייסבוק חייב להיות מותאם לפלטפורמה הזאת , כי מדובר

ברשת חברתית ואנשים לא באים לפייסבוק לקנות , אז אם אתם רוצים להצליח בקידום

בפייסבוק חשוב להיות מתוחכמים ויצרתים .

בהצלחה !

מוזמנים לעקוב אחרי וקבל הרבה תוכן שיעזור לכם לקדם בפייסבוק

גם בערוץ היוטיוב שלי

או בדף הפייסבוק

איך לפרסם בפייסבוק

יש לך שאלה , שלח כאן למטה בתגובה ואני אשמח לענות ולעזור לך בכל מה שצריך