שיווק בפייסבוק-איך לפלח קהלים ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי

בהדרכות שאני מעביר להרבה מאוד בעלי עסקים על שיווק בפייסבוק , אני שם לב שהרבה

יודעים איך להקים קמפיין ממומן בפייסבוק  אבל כמעט אף אחד לא יודע איך לפלח קהלים.

לכן החלטתי להקליט לכם הדרכה מסודרת עם הסבר איך בדיוק צריך לפלח, מה הם

טעיות הנפוצות שהרבה מאוד מפרסמים עושים .

אבל לפני שאתם שנגשים לסרטון ההדרכה הזה, ממליץ לכם מאוד לעשות עבודה

מקדימה ולחקור לעומק מי הם לקוחות הפוטנציאלים שלכם, כי בלי זה לא

תוכלו לפלח את קהלים בפייסבוק בצורה הטובה והמקצועית ביותר ואז מה שיקרה לכם שכל

השיווק בפייסבוק פשוט לא יעבוד.

[su_youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=q7L3OSb5T7E"]

אם אתם לא יודעים מה בדיוק צריך לדעת על קהל לקוחות פוטנציאלי שלכם

הנה הרשימה שתעזור לכם לעשות את זה:

  • גיל
  • אזור גאוגרפי
  • מצב משפחתי
  • כמה ילדים
  • מקצוע
  • הכנסה ממוצעת
  • מהו לקוח פוטנציאלי שלך רוצה ?
  • מה הכי חשוב לו בחיים ?
  • איזה ספרים לפי דעתך הוא אוהב לקרוא ?
  • איזה סרטים לפי דעתך הוא אוהב לראות ?
  • באיזה אתרים הוא מבקר בדרך כלל ?
  • לאיזה אירועים הוא אוהב ללכת ?
  • ממה הוא מפחד הכי הרבה ?
  • מהו מנסה למנוע ואלה הדברים הוא לא רוצה שיקרו ?
  • מה מפריע לא לרכוש את השירות ?
  • מי לדעתך מחליט אצל לקוח פוטנציאלי האם לרכוש את השירות שלך ?
  • מהי רמת ההשכלה שלו ?
  • עם מי הוא אוהב להעביר את הזמן שלו ?

אחרי שתענו על כל השאלות תדעו מי הוא לקוח הפוטנציאלי שלכם, תהיה לכם

בראש תמונה מדויקת שתעזור לכם לגשת לפילוח קהלים בפייסבוק בדרך הקלה ביותר.

חשוב לענות בכנות על כל השאלות ברשימה ולא להמציא סתם דברים, אם אתם לא יודעים

זה בדיוק הזמן לבדוק את זה .

דבר נוסף והוא לא פחות חשוב מכל מה שהסברתי, זה להבין שלא מספיק פעם אחד

לפלח קהלים ובזה לעצור אלה כל זמן לנסות שילובים של קהלים שונים בפייסבוק, כי בסופו

של דבר אין נוסחה מדויקת שתגיד לכם תעשו כך והכל יעבוד לכם, הנוסחה היחידה שקיימת

בתחום השיווק בפייסבוק היא ניסוי וטעייה כמה שתנסו יותר כך תדעו ותלמדו יותר

גם על קידום בפיסבוק וגם על פילוח קהלים.

זהו זה כל מה שרציתי להגיד לכם עכשיו הגיעה זמן לצפות בהדרכה תענו !

[רוצים לשמוע עוד על שיווק בפייסבוק לעסקים בוא להירשם לערוץ היוטיוב שלי וגם לעמוד הפייסבוק