פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק-8 שיטות בפרסום בפייסבוק שלא רוצים לחשוף לכם חברות פרסום

יש לכם מוצר או שירות מעניין ? ואתם בטוחים שאנשים יאהבו אותו?

עכשיו אתם פשוט חייבים לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים?

יש המון עסקים שמתחילים לעשות קידום אורגני בגוגל בכדי לחשוף את המוצר או שירות שלהם

ליותר גולשים ,זה פתרון מעולה אבל הוא דורש זמן והשקעה .

זמן ממוצע לקידום אתר בגוגל עומד בין חצי שנה עד שנתיים תלוי בתחרות שקיימת בנישה שלכם .

בנוסף לזמן והשקעה כספית בקידום אתר יש עוד כמה דברים :

1.היום מאוד קשה לקדם אתר בגוגל אפילו לאנשים שיודעים איך לעשות את זה

2.זה לוקח זמן אם מדובר במילת חיפוש מאוד תחרותית

מה עושים אם אתם צריכים את חשיפה כאן ועכשיו ?

אין ברירה חייב להשתמש בפרסום ממומן .

רוב העסקים מתחילים לפרסם בגוגל או בפייסבוק ,מפסידים המון זמן וכסף ,

בסופו של יום לא מקבלים תוצאות רצויות ,עוזבים הכל ומרימים ידיים.

אני עוסק בפרסום בפייסבוק בגוגל כבר לא מעט זמן ורוצה לחשוף לכם כמה סודות של מקצוענים .

אז מספיק דיבורים בוא ניגש ישר ולעניין ונראה מה הם 8 שיטות שרק מקצוענים יודעים עליהם בפרסום בפייסבוק ?

מעניין ?אז בוא נתחיל לדבר על שיטות שבאמת עובדות ושיביאו לכם תוצאות בפרסום בפייסבוק .

רק לפני שמתחילים אתם חייבים שיהיו לכם 2 דברים הכרחיים מאוד במסע הפרסום:

1.אתם חייבים טקסט שיווקי מעולה .

2.דף נחיתה שמוכר ובנוי בצורה נכונה .

שיטות לפרסום בפייסבוק

1.שיטה מספר אחד היא אל תשלמו על לייקים

כן כן שמעתם נכון לא לשלם על לייקים ,אני בטוח ששמעתם לא מעט פעמים שלייקים זה חשוב והכרחי .

בעבר כל גולש שהיה עושה לייק לעמוד שלכם ,היה נחשף לכל פוסט שהייתם מפרסמים .

היום זה כבר לא קורה ,רק אחוז ממש קטן רואה את הפוסטים שאתם מעלים בעמוד העסקי שלכם .

יכול להיות שאתם גם חושבים שגולש שיראה כמה לייקים יש לכם בעמוד בטח יחשוב "וואו בטח זה עסק רציני ".

אבל מציאות היום שונה לייקים בעמוד לא חשובים בכלל בעמוד, כי גם כך אותם אנשים שייתנו לייק לא יראו את מה

שאתם מפרסמים בעמוד, זה למה לשלם עליהם.

כדי באמת להגיע ללקוחות פוטנציאליים עשו קידום לפוסטים שלכם .

2.השתמשו ברשימות של לקוחות הקיימים שלכם

פרסום ממומן בפייסבוק שיטות
פרסום ממומן בפייסבוק-קהל מותאם אישית

מי לדעתכם יגיב יותר טוב לפרסום שאתם תעלו בפייסבוק?

התשובה אנשים שכבר מכירים אתכם וסומים עליכם

סביר להניח שרוב הלקוחות הקיימים שלכם נמצאים בפייסבוק .

פשוט קחו את הרשימה של מיילים או מספרי טלפונים שלהם והכניסו אותם למערכת הפרסום של פייסבוק .

אתם תראו שתוצאות שתקבלו מרשימה של לקוחות קיימים שלכם פשוט יהיו הרבה יותר טובות .

3.תייצרו קהלים חדשים בקלות

אני בטוח שיש אנשים שיגידו אבל אין לי רשימה גדולה של לקוחות קיימים

מה לעשות?

אז גם לזה יש פתרון :

הכניסו את הרשימה שיש לכם לתוך מערכת פרסום של פייסבוק

ותיצרו קהל דומה (LOOKILIKE).

מה שפייסבוק עושה עם רשימה הוא מתחיל לחפש קהלים דומים לרשימה ששמתם לו.

ברגע שתכניסו רשימה ותייצרו קהל דומה יפתח לכם חלון עם אפשרות להגדיל את הרמה

באחוזים עד כמה אתם רוצים שקהל יהיה דומה לקהל מרשימה שלכם .

ככל שתגדילו את אחוזים הקהל יהיה פחות דומה (המלצה השאירו תמיד על אחוז 1%).

פרסום ממומן בפייסבוק-קהל דומה

ממשיכים הנה עוד 4 שיטות נוספות :

4.פרסום ממומן בפייסבוק  בעזרת רמרקטינג .

בטוח ששמעתם כבר על מושג שנקרא רמרקיטינג או פרסום מחדש .אם אתם עדיין מתלבטים האם

זה שווה או כדאי להשתמש בשיטת פרסום הזו אני אתן לכם דוגמה קטנה:

תחשבו שמישהו נכנס אליכם לאתר ואתם חנות למכירת נעלי ספורט ,גולש נכנס ולאחר כמה דקות

יצא מסיבה כלשהי ,יש סיכוי גדול שאם תראו לאותו גולש שוב פעם פרסומת בפייסבוק

זה מאוד רלוונטי אליו מאשר לגולש שעדיין לא היה אצלכם באתר .

אתם תוכלו להציע הצעה נוספת ומשכנעת שלא יוכל לסרב לה הגולש שכבר היה אצלכם בחנות

ובכך תשכנעו אותו להשלים את הרכישה שמסיבה כלשהי לא קרה בפעם הראשונה.

5.תעצבו את המודעות שלכם בפייסבוק .

היום יש המון כלים בפייסבוק שבעזרתם ניתן לעצב מודעות בפייסבוק בצורה קלה ומאוד מקצועית

מבלי להיעזר בכל פעם במעצב גרפי .

גודל תמונה למודעת פייסבוק היא 1200×627 פיקסלים .

כלים שיעזרו לכם לעצב את המודעה בעצמכם :

Canva.com

Picmonkey.com

טיפ נוסף: בכדי שתמונה שתבור אישור של פייסבוק בפרסום הממומן ,תמונה

חייבת להכיל רק 20% טקסט על התמונה .

6.הוסיפו קריאה לפעולה

אחד הדברים החשובים ביותר במודעה מוצלחת זה הוספת קריאה לפעולה .

במערכת פרסום של פייסבוק יש כמה כפתורים של קריאה לפעולה כמו :

קנה עכשיו

מידע נוסף

הורדה ועוד.

השתמשו בהם כדי להניע את הגולש לפעולה כאשר הוא ייחשף למודעה שלכם .

7.פרסמו את המודעה שלכם בזמן התאים ביותר.

פרסום ממומן בפייסבוק-שעות פרסום
פרסום ממומן בפייסבוק-שעות יעילות לפרסום

מה כוונה בזמן המתאים ביותר ?

רבים חושבים שזמן המתאים זה בהפסקות בעבודה או לאחר שעות העבודה.

אבל זה לא תמיד נכון , זה תלוי ,באיזה יום בשבוע מדובר וכ”ו .

יש בדף העסקי שלכם בפייסבוק אפשרות לראות באיזה שעה אנשים הגיבו הכי הרבה למודעות לשכם .

השתמשו בנתונים הללו ופרסמו רק בשעות המתאימות בכך תוכלו לחסוך בעלויות הפרסום שלכם .

לסיום :

8.תמיד תעשו טסטינג למודעות שלכם .

זה פרסמת מודעה בפייסבוק זה עדיין לא הכל ,אתם חייבים כל זמן לבדוק ולנסות לשדרג את המודעה ,

בשפה המקצועית זה נקרא A-B TESTING ,תנסו לשפר את הכותרת של המודעה ,החליפו תמונה בווידאו ,שנו את תמונה שעשיתם לתמונה אחרת ותעקבו אחרי תוצאות לאחר שינוי .

טסטינג הוא אחד הכלים החשובים ביותר בפרסום ממומן בפייסבוק , הוא זה שיכריע האם המודעה שלכם תצליח או לא .

שיהיה בהצלחה

בואו להיות חברים בפייסבוק כנסו אלי לדף וקבלו עוד מידע חשוב כל שבוע על פרסום ממומן בפייסבוק.

אהבתם? שתפו את זה עם חברים >>>

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן