פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

8 שיטות לפרסום ממומן בפייסבוק שכדאי לכם מאוד להכיר לפני שאתם מתחילים לפרסם בפייסבוק.
יש לכם מוצר או שירות מעניין? ואתם בטוחים שאנשים יאהבו אותו? אתם רוצים לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים?
יש המון שיטות כדי לשווק את המוצר או השירות שלכם באינטרנט, אחד הוותיקות זה לעשות קידום אורגני בגוגל.
זה פתרון מעולה אבל הוא דורש זמן והשקעה כספית לא קטנה לפעמים. זמן ממוצע לקידום אתר בגוגל עומד בין חצי שנה עד שנתיים תלוי בתחרות שקיימת בנישה שלכם, לכן זה לא תמיד מתאים לכל עסק, למרות שאני בעד הקידום האורגני ומציע אותו גם ללקוחות שלי, כדי ליצור תנועה קבוע לאתר ולטווח ארוך.
בנוסף לזמן והשקעה כספית בקידום הוארגני יש עוד כמה דברים שכדאי מאוד שתכירו:

1. היום מאוד קשה לקדם אתר בגוגל אפילו לאנשים שיודעים איך לעשות את זה
2.זה לוקח זמן אם מדובר במילת חיפוש מאוד תחרותית
אז מה עושים אם אתם צריכים את חשיפה כאן ועכשיו ?
אין ברירה חייבים להשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל.
רוב העסקים מתחילים לפרסם בגוגל או בפייסבוק, ללא שום הבנה וידע בסיסי ובכך מפסידים המון זמן וכסף, בסופו של יום לא מקבלים תוצאות רצויות, עוזבים הכל ומרימים ידיים.
אני עוסק בפרסום בפייסבוק וגוגל כבר לא מעט זמן ורוצה לחשוף לכם כמה סודות של מקצוענים. אז מספיק דיבורים בוא ניגש ישר ולעניין ונראה מה הם 8 שיטות שרק מקצוענים יודעים עליהם בפרסום בפייסבוק?

מעניין? אז בוא נתחיל לדבר על שיטות שבאמת עובדות ומביאות תוצאות .

רק לפני שמתחילים אתם חייבים שיהיו לכם מספר דברים הכרחיים מאוד למסע הפרסום שלכם:
1.אתם חייבים טקסט שיווקי מעולה + הצעת ערך ייחודית
2.דף נחיתה שמוכר ובנוי בצורה נכונה

שיטות לפרסום ממומן בפייסבוק

1.שיטה מספר אחד היא אל תשלמו על לייקים
כן כן שמעתם נכון לא לשלם על לייקים ,אני בטוח ששמעתם לא מעט פעמים שלייקים זה חשוב זה מראה לכך שאנשים מתעניינים במה שאתם מציעים.
בעבר כל גולש שהיה עושה לייק לעמוד שלכם, היה נחשף לכל פוסט שהייתם מפרסמים, היום זה כבר ישתנה וחשיפה לפוסטים היא ממש נמוכה לפעמים אפילו לא מגיע ל2% מכלל העוקבים שלכם בעמוד, זה עצוב אבל זאת עובדה וצריך להלשים איתה, אינסטגרם אפילו מתכוונת לגמרה לבטל את הלייקים.
יכול להיות שאתם חושבים שגולש שיראה כמה לייקים יש לכם בעמוד ובטח יחשוב "וואו זה עסק רציני יש לו מלא לייקים".
אבל מציאות היום שונה לייקים בעמוד לא חשובים ולא מעניינים יותר את המשתמשים ברשתות חברתיות כמו שזה היה פעם. לכן כפי שכבר הבנתם אם זה לא מועיל וגם כך לא רואים את הפוסטים שלכם בצורה אורגנית אז אפשר בשלב הזה פשוט לוותר על לייקים להתמקד בדברים יותר חשובים שמניבים תוצאות לעסק. יש לכם שלושה קמפיינים מעולים להשיג תוצאות בפייסבוק:

  1. קמפיין המרות
  2. קמפיין לידים
  3. קמפיין הודעות

תתמקדו בהם בעיקר כי הם יעזרו לכם להשיג תוצאות ופניות חדשות לעסק שלכם.

2.השתמשו ברשימות של לקוחות הקיימים שלכם

פרסום ממומן בפייסבוק שיטות

מי לדעתכם יגיב יותר טוב לפרסום שאתם תעלו בפייסבוק אנשים שמכירים אותכם ואת העסק שלכם או אנשים שאין להם עדיין מושג מי אתם ומה את מציעים להם? תשובה די ברורה כמבון אנשים שכבר מכירים אתכם אז מה שניתן לעשות זה פשוט לפרסם ישירות להם או כמו שאומרים בשפה מקצועית לעשות "רמרקטינג".
סביר להניח שרוב הלקוחות הקיימים שלכם נמצאים בפייסבוק, פשוט קחו את הרשימה של מיילים או מספרי טלפונים שלהם והכניסו אותם למערכת הפרסום של פייסבוק.
אתם תראו שתוצאות שתקבלו מרשימה של לקוחות קיימים או לקוחות שהתעניינו בעבר אבל בסוף לא רכשו ממכם, התוצאות יהיו הרבה יותר טובות מאשר להתחיל לפרסם ישירות לאנשים שעוד לא מכירים אתכם.
3.תייצרו קהלים חדשים בפייסבוק
אני בטוח שיש אנשים שיגידו אבל אין לי רשימה גדולה של לקוחות קיימים אז מה עושים?


אז גם לזה יש פתרון :
הכניסו את הרשימה שיש לכם לתוך מערכת פרסום של פייסבוק, המלצה שזאת תהיה רשימה של לפחות מה מאוד מספרין או מיילים.
ותיצרו ממנה קהל דומה "LOOKILIKE"


מה שפייסבוק עושה עם רשימה היא מתחילה לחפש קהלים דומים לרשימה ששמתם לה, לפי התחומים עניינים משותפים, לפי הדמוגרפיה משותפת וכל פרט קטן שפייסבוק מזהים שהוא דומה לאותם אנשים מרשימה שהכנסתם למערכת שלה.
ברגע שתכניסו רשימה ותייצרו קהל דומה תפתח לכם  אפשרות להגדיל את הרמת הדימיון באחוזים עד כמה שאתם רוצים שקהל יהיה דומה לקהל מרשימה שלכם.
ככל שתגדילו את אחוזים הקהל יהיה פחות דומה (המלצה השאירו תמיד על בין 1-2%).

 

פרסום ממומן בפייסבוק קהל דומה

ממשיכים הנה עוד 4 שיטות נוספות:

פרסום ממומן בפייסבוק  בעזרת רמרקטינג או בשפה הפשוטה שיווק מחדש.
בטוח ששמעתם כבר על מושג שנקרא רמרקיטינג או פרסום מחדש .אם אתם עדיין מתלבטים האם
זה שווה או כדאי להשתמש בשיטת פרסום הזו אז אני אגיד לכם יותר מזה זאת לא השאלה בכלל זה פשוט חובה אם לא תעשו רמרקטינג תפסידו המון לקוחות פוטנציאלי וכל השיווק שלכם בפייסבוק יהיה לא יעיל.

דוגמה
תחשבו שמישהו נכנס אליכם לאתר ואתם חנות למכירת נעלי ספורט, גולש נכנס ולאחר כמה דקות
יצא מסיבה כלשהי, הוא הלך וכנראה כבר לא יחזור, בעזרת רמרקטינג ניתן להציג לו שוב את המודעה שלכם ולשכנע אותו לחזור וכן לרכוש את המוצר שלכם.
אתם תוכלו להציע הצעה נוספת למבקרים שכבר רכשו ממכם ובכך להגדיל את סל הקניות שלהם וכמובן גם להגדיל את הכנסה שלכם בעסק.
5.תעצבו את המודעות שלכם בפייסבוק ותתפסו את תשומת הלב
היום יש המון כלים שבעזרתם ניתן לעצב מודעות בפייסבוק בצורה קלה ומהירה ולא צריך בשביל זה להפוך למעצב גרפי.
כלים שיעזרו לכם לעצב את המודעה בעצמכם:
Canva.com
Picmonkey.com
טיפ נוסף: בכדי שתמונה תקבל אישור של פייסבוק להשתמש בה לפרסום הממומן תמונה חייבת להכיל רק 20% טקסט על התמונה. כאן אפשר לבצע בדיקה מהירה האם התמונה לא מכילה יותר מדי טקסט .
6.הוסיפו קריאה לפעולה
אחד הדברים החשובים ביותר במודעה מוצלחת זה הוספת קריאה לפעולה.
במערכת פרסום של פייסבוק יש כמה כפתורים של קריאה לפעולה כמו:
קנה עכשיו
מידע נוסף
הורדה ועוד
השתמשו בהם כדי להניע את הגולש לפעולה כאשר הוא ייחשף למודעה שלכם. הם לא נתנים לשינוי אבל אשפר בהחלט למצוא משהו שיתאים לכם. אל תסתפקו רק בכפתורים של פייסבוק תוסיפו גם בטקסט טריגר שיווקי כלשהו ותניעו אנשים לפעולה גם בתוך הטקסט שאתם כותבים למודעה שלכם בפייסבוק.

7.פרסמו את המודעה שלכם בזמן המתאים ביותר

פרסום ממומן בפייסבוק-שעות פרסום

 

פרסום ממומן בפייסבוק-שעות יעילות לפרסום

מה כוונה בזמן המתאים ביותר?
רבים חושבים שזמן המתאים זה בהפסקות בעבודה או לאחר שעות העבודה.
אבל זה לא תמיד נכון , זה תלוי באיזה יום בשבוע מדובר וכ”ו ותלוי גם בקהל היעד של העסק.
יש בדף העסקי שלכם בפייסבוק אפשרות לראות באיזה שעה אנשים הגיבו הכי הרבה למודעות שלכם וגם לפוסטים שהעלתאם לעמוד שלכם
השתמשו בנתונים האלה ופרסמו רק בשעות היעילות ביותר, ניתןן גם לראות בדוחות של פייסבוק בתוך המערכת הפרסום שלהם שנקראת "מנהל מודעות" אלה השעות בדרך כלל הגושלים מבצעים רכישות או משאירים פרטים לקבלת שירות, ניתן להשתמש בסטטיסטיקה הזאת למקד את הפרסום שלכם רק בשעות שבהם יש הכי הרבה רכישות, ובכך לחסוך בעלויות של הקמפיין הממומן שלכם.

לסיום :

8.תמיד תעשו טסטינג למודעות שלכם
אם פרסמתם את המודעה שלכם בפייסבוק זה עדיין לא הכל, ובזה לא מסתיימת העבודה שלכם, אתם חייבים כל זמן לבדוק ולנסות לשדרג את הקמפיין הפרסומי שלכם,בשפה המקצועית זה נקרא A-B TESTING ,תנסו לשפר את הכותרת של המודעה ,החליפו תמונה בווידאו, שנו את התמונה שעשיתם לתמונה אחרת ותעקבו אחרי תוצאות.
טסטינג הוא אחד הכלים החשובים ביותר בפרסום ממומן בפייסבוק ולא רק בפייסבוק. אז עכשיו קיבלתם את הטיפים לפרסום ממומן בפייסבוק מה שנשאר זה ללכם ולעשות ת כל מה למדתם עכשיו, אחרת אתם פשוט בזבזתם את הזמן היקר שלכם על קריאה של המדריך, כי ללא עשייה זה לא שווה שום דבר, אז קדימה לעשייה.

שיהיה בהצלחה
בואו להיות חברים בפייסבוק כנסו אלי לדף וקבלו עוד מידע חשוב כל שבוע על פרסום ממומן בפייסבוק.

אהבתם? שתפו את זה עם חברים >>>

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן