מיטוב תקציב בקמפיינים בפייסבוק

מיטוב תקציב בקמפיינים בפייסבוק

העדכון החדש של Meta בנושא ניהול תקציב בקמפיינים הופך את התחום להרבה יותר פשוט וקל להבנה, גם לאנשים שלא מתעסקים ביום-יום בפרסום. הכלי החדש מציג לך בצורה ברורה איך שינוי בתקציב – למשל העלאה או הורדה – ישפיע על כמות התוצאות והעלות הממוצעת לכל תוצאה, עוד לפני שביצעת את השינוי בפועל.

איך זה משפיע על ניהול הקמפיין בפועל?

בעבר, היה קשה לדעת מה יקרה אם מעלים תקציב בקמפיין – האם נקבל יותר פניות, ומה תהיה העלות הממוצעת לכל ליד או קנייה. עם התצוגה החדשה, אפשר לראות סימולציה לפני שמבצעים את השינוי, לדוגמה:

  • אם תקצה עוד 100 ₪ בשבוע, תוכל לראות כמה קליקים, לידים או רכישות נוספים צפויים להתווסף, וכמה צפויה לעלות כל תוצאה.

  • לפעמים תראה שהעלאת התקציב תוביל לעוד תוצאות, אבל העלות לכל לקוח חדש תעלה מעט. זה עוזר לקבל החלטה חכמה – האם שווה להגדיל תקציב או להישאר עם מה שיש.

דוגמה פשוטה:

נגיד שיש לך קמפיין שמביא 10 פניות בשבוע בתקציב של 500 ₪ – כלומר 50 ₪ לפנייה.
המערכת תראה לך שאם תעלה את התקציב ל-700 ₪, אתה צפוי לקבל 14 פניות, ועלות לפנייה תרד ל-45 ₪.
מהצד השני, אם תקטין את התקציב ל-300 ₪, תקבל רק 6 פניות, והעלות לפנייה תעלה ל-55 ₪.

למה זה מועיל?

  • לא צריך לנחש או "ללכת בעיניים עצומות". פשוט רואים את ההשלכות של כל שינוי לפני שמבצעים אותו.

  • קל להציג ללקוח תרחישים שונים ולתכנן תקציב בצורה מושכלת.

  • אפשר להבין מתי כדאי להגדיל תקציב ואיך כל שקל משפיע על הקמפיין.

השורה התחתונה: הכלי החדש של Meta נותן לך אפשרות "להציץ לעתיד" ולנהל תקציב קמפיינים כמו מקצוען, גם אם זה נשמע מסובך. כל ההחלטות נהיות קלות ומובנות, בלי ניחושים ובלי הפתעות.