זמן קריאת המדריך: כ-10 דקות

קידום באינסטגרם – השיטה האפקטיבית והמהירה ביותר לקבל לקוחות מהקידום באינסטגרם

יש לך עסק ואין לך מושג האם האינסטגרם היא הפלטפורמת הפרסום הטובה ביותר עבורך, האם בכלל אפשר לגייס ממנה לקוחות חדשים לעסק, כי תמיד סיפרו לך שזה רק שיתוף תמונות ואין באמת שם לקוחות.

אם לפחות אחת מהשאלות האלה עלו לך בראש קדימה ההדרכה הזאת בדיוק בשבילך.

קודם כל אם עדיין אין לך פרופיל באינסטגרם אז קדימה לאחר קריאת הכתבה לרוץ ולפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם.

אינסטגרם היא פלטפורמה נהדרת לקידום העסקים ויכולה להפוך לפלטפורמה

המרכזית לקידום העסק שלך, ואני הולך להסביר תכף גם למה.

כבר בטח יצא לך לשמוע  "אבל כולם שם צעירים, וזה לא הקהל יעד שלך".

זה נכון ולא נכון, יש בה גם צעירים, ויש בה גם גילאים 30-40 והגילאים האלה רק

הולכים ומתחזקים ברשת החברתית הזאת.

אז זה בדיוק הרגע המתאים להיכנס אליה, ועוד היום להתחיל לקדם את העסק שלך.

כאן במדריך אספר לך ממה צריך להתחיל ועל מה לשים לב, איזה טעיות לא לעשות

עוד בתחילת הדרך, ולהתחיל את כל השיווק באינסטגרם ברגל ימין.

מה יהיה במדריך:

  1. עיצוב פרופיל
  2. סוגי פוסטים באינסטגרם
  3. איך להתחיל לקדם את הפרופיל

אז נתחיל מהעיצוב של הפרופיל האינסטגרם שלך:

בגלל שמדובר ברשת חברתית שעוד בתחילת דרכה נועדה לשיתוף תמונות, עד היום חלק בלתי נפרד מהעיצוב נשארו עדיין תמונות איכותיות, לכן אם לא כל כך מתחשק לך לצלם תמונות איכותיות או להשקיע בכלל בעיצוב תמונות של העסק שלך, עדיף לא לפתוח פרופיל באינסטגרם, ולחשוב על מדיה חברתית אחרת, כי ללא תמונות איכותיות קשה יהיה קשה מאוד לראות תוצאות מהקידום.

נתחיל מתמונת פרופיל:

עיצוב פרופיל באינסטגרם

תמונת פרופיל שלך צריכה להיות תמונה מאוד ברורה רצוי שזה יהיה על רקע לבן.

גודל תמונת פרופיל מומלץ 152על 152 פיקסל, יש לשים לב שהתמונה מוקטנת היא 32 פיקסלים.

לכן חשוב מאוד לדאוג שגם בעיגול הקטן בדוגמה שמופיע למעלה, הלוגו או תמונת פרופיל שלך תראה ברורה ויהיה מאוד קל להבין ממנה מהו העסק שלך.

שם הפרופיל:

בחירת שם לפרופיל הוא שלב מאוד קריטי וחשוב, כי לפי השם או הקטגוריה שאליה שייך העסק שלך

הלקוחות פוטנציאליים יחפשו אותך באינסטגרם, לכן סופר חשוב לדאוג שליד השם של העסק יופיע גם במה במה העסק שלך עוסק ואיה מוצרים או שירותים מספק.

אפשר אפילו לבחור במקום השם ממש את הנישה של העסק ובכך להבטיח

קידום באינסטגרם

שהגולשים ימצאו אותך מהר יותר, כל הגדרות האלה ניתן לעשות בלשונית "עריכת פרופיל".

סיימנו עם תמונת פרופיל והשם בואו נעבור לשלב של תיאור הפרופיל שהוא לא פחות חשוב משאר

הדברים.

תיאור פרופיל באינסטגרם:

כדי להסביר לגולשים במה העסק שלך עוסק, יש לך מקום מצוין  "התיאור" בפרופיל שלך .

מה חשוב שיהיה בתיאור ?
  • שני מילים במה העסק עוסק
  • איך העסק שלך יכול לעזור לאותם אנשים שהגיעו לפרופיל שלך
  • להציע הצעה מיוחדת שיהיה להם קשה לסרב לה
  • להניע לפעולה (קישור לאתר או דף נחיתה או לפרופיל פייסבוק העסקי שלך)

יש לשים לב אין לך הרבה מקום לטקסט בתיאור לכן רצוי להיות קצרים ולעניין.

אוקי אז למדנו לערוך פרופיל, הגיע זמן לדבר על התוכן בפרופיל.

תוכן לקידום באינסטגרם

הנה מספר דוגמאות לתכנים שכדאי להתחיל איתם :

  • שידורים חיים עם הדגמת מוצר או שירות
  • תחרויות
  • הגרלות
  • סיפורים על העסק
  • המלצות מלקוחות
  • למה לבחור בעסק שלך
  • איך להשתמש במוצר או בישרות שלך
  • איך אתם מייצרים את המוצרים או נותן שירות שלך (לספר ממש את כל התהליך)
  • הצעות ומבצעים מיוחדים
  • שאלות נפוצות בעסק שלך ותשובות עליהם
  • טיפים ללקוחות מהנישה שלך (כדי לבנות את עצמך כאוטוריטה בתחום)
  • מה חדש בעסק שלך (חדשות ועדכונים מהעסק שלך)
  • סטוריס (סיפורים קצרים שנעלמים תוך 24 שעות), לא לשכוח לעלות סטוריס כי בזה צופים הגולשים הכי הרבה באינסטגרם

כמובן שזאת רק רשימה קטנה אבל היא תעזור לך לייצר תוכן לפחות לחודש ימים .

חשוב שכל פוסט שלך יתלווה בתמונה מתאימה באיכות גבוה, מומלץ אפילו לשמור

על גוון צבעים קבוע בתמונות, כך שע הזמן לעוקבים שלך יהיה מאוד קל לזהות אותך מכל התוכן שעלו באינסטגרם.

רצוי שלפני שמתחילים לקדם את הפרופיל שכבר יהיו לך לפחות 12 פוסטים שפרסמת בפרופיל.

קידום הפרופיל

 

אפשר להתחיל לעקוב אחרי חברים שלך מפייסבוק (קיימת אפשרות כזאת בפרופיל האינסטגרם) כך שהם יתחילו לעקוב אחריך בחזרה, יש לך

גישה ישירה לחברים דרך ההגדרות הפרופיל.

ישנה שיטה שנקראת "עקוב + 2 לייקים+תגובה" מיד אסביר למה אני מתכוון.

אחרי שסיימת עם רשימת החברים הגיע זמן לצוד את הלקוחות הפוטנציאליים, כדאי למצוא פרופילים

של המתחרים, להיכנס לתוכם ולבדוק מי הם לעוקבים שלהם ופשוט ולהתחיל לעקוב אחריהם, לעשות להם לייק ואף להשאיר תגובה בפוטסים שלהם, כל זה על מנת שיעקבו אחריכם בחזרה.

ברגע שאותו עוקב יראה את התעניינות שלך בפרופיל שלו הוא ירצה להיכנס לפרופיל שלך,

ואם זה יעניין אותו הוא יעקוב אחריך בחזרה.

רצוי בתחילת הדרך לא להגזים עם השיטה הזאת כדי לא להיחסם על ידי אינסטגרם על פעילות חריגה בפרופיל.

מומלץ לא לעשות יותר מ60 עוקבים בשעה 

זאת כן עבודה ידנית ומתישהו יהיה צורך להשתמש בתוכנות אוטומטיות שעושות את זה עבורך, רק המלצה שלי לחשוב פעמיים לפני השימוש בתוכנות כי אינסטגרם לא כל כך אוהבים אותם, ויש סכנה גדולה שהפרופיל שלך יחסם.

לסיכום :
  • יש לעלות לפחות 4-5 פוסטים בשבוע
  • להשקיע בתמונות
  • להיות פעיל בפרופיל, לענות על כל התגובות בפוסטים
  • להיות עקבי בהעלאת תכנים לפרופיל
  • ולא לשכוח להקפיד לעשות את תהליך על בסיס קבוע ולא שבוע כן שבוע לא
  • לשים תקציב לפרסום ממומן בחודש כמה שזה מאפשר
  • לעלות לפחות קמפיין ממומן אחד לחודש דרך מערכת הפרסום של פייסבוק

מקווה שעזרתי לכם להתחיל בקידום האינסטגרם שלכם, עקבו אחרי בפייסבוק או באינסטגרם שלי

ותהיו מעודכנים לגבי תכנים חדשים שיעזרו לכם בקידום העסק שלכם.

רוצים לקבוע איתי שיחת ייעוץ ולהיפגש לכוס קפה ? השאירו פרטים כאן ונקבע