שבת , פברואר 20 2021

איך עושים שיווק באינסטגרם ומקבלים יותר חשיפה חינם

איך עושים שיווק באינסטגרם ומקבלים הרבה חשיפה לפוסטים?

שחושבים על איך לעשות שיווק באינסטגרם תמיד עולה בעיה מרכזית אחת והיא איך לקבל יותר חשיפה ולהגיע לכמה שיותר אנשים ובחינם. אגב אני כותב על זה לא מעט בפרופיל האינסטגרם שלי.
אבל איך עושים את זה, לא הרבה יודעים.
אם לא ידעתם, היום כל פוסט שלכם רואים בין 15% עד 18% מכלל העוקבים שלכם וזה רק הולך ויורד ככל שהתחרות גדלה.
הכנתי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להגיע לכמה שיותר אנשים באינסטגרם.
אם תשימו לב שרוב האנשים שמעלים פוסטים לאינסטגרם, משתשמים באותו פורמט תמונה+טקסט.
כדי להגיע לכמות גדולה של אנשים אתם חייבים להשתמש בכל 6 הפורמטים של אינסטגרם.

  1. תמונה
  2. stories
  3. וידאו
  4. live
  5. גלריה
  6. igtv

למה זה חשוב להשתמש בכל הפורמטים?

אלגוריתם של אינסטגרם מראה תוכן שונה למשתמשים שונים תלוי בעדיפויות של המשתמשים עצמם, לכן אם תיצרו פוסטים בפורמטים שונים תוכלו להגיע להרבה יותר אנשים מאשר רק לאנשים שאוהבים למשל תמונות.

מכאן נשאלת השאלה?
האם כל זה מספיק כדי לקבל יותר חשיפה? אז זהו שלא ממש, צריך להקפיד לעלות את תוכן בתדירות קבוע ולכל פורמט יש תדירות משלה. פרופילים שלא מקפדים על העלאת תוכן בתדירות קבוע, מקבלים מבחינת אלגוריתם עדיפות נמוכה, אלה תדירויות שעליכם להקפיד כדי להצליח בשיווק שלכם באינסטגרם:

  • תמונה – תדירות של 1 ליום או אחד ליומיים
  • Stories – אחד ליום או 2 ליום
  • וידאו – 2 בשבוע
  • Live – אחד לשבוע מומלץ אם לא מאפשר 1 לחודש לפחות
  • גלריה – 2 בשבוע
  • Igtv – אחד לשבוע או אחד לחודש לפחות

עוד מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להצליח בשיווק שלכם באינסטגרם

מאוד מומלץ שבכל תוכן שאתם מעלים לאינסטגרם יהיו גם אלמנטים נוספים שיעזרו לכם לקבל יותר מעורבות לתוכן, אם תצליחו ליצור יותר מעורבות סביב התוכן שלכם החשיפה שלכם תגדל עוד יותר.

אלמנטים החשובים בכל פוסט:

  • כל פוסט חייב להסתיים בהנעה לפעולה
  • לבקש מאנשים ליצור אתכם קשר או לפנות אליכם באמצעות direct (מסנג'ר של אינסטגרם)
  • תפרסמו פוסטים בנושאים שונים מעסק או מהנישה שלכם
  • שימוש בהאשטגים רלוונטיים לא יותר מ10 בפוסט אחד
  • שאלת שלאות בסיום של כל תוכן כדי להוציא את המשתמשים לשיח אתכם

תמיד תזכרו שאלגוריתם של אינסטגרם מאוד חכם ויודע לבחון המון דברים ואחד
הדברים שהוא בוחן קודם כל זה כמה אנשים מבצעים אינטראקציה עם התוכן שלכם בשעה הראשונה, לכן השעה הראשונה היא מאוד קריטית וחשובה, עליכם ליצור מצב שבשעה הראשונה התוכן שלכם יקבל כמה שיותר מעורבויות מצד העוקבים תדאגו לקבל לפחות 20 לייקים בשעה הראשונה, ואם
תצליחו גם מספר תגובות יכול לעזור לכם להיחשף ליותר אנשים. מומלץ שכל תגובה לא תהיה בסגנון סמיילי אלא תגובה שמורכבת לפחות מ3 מילים מינימום.

רוצים ללמוד עוד על שיווק באינסטגרם עקבו אחרי הפרופיל שלי

אני תמיד ממליץ ללקוחות שלי וגם לתלמידים תמיד לחשוב על תקציב קטן שתמיד יהיה זמין לפרסום ממומן באינסטגרם, כי בסופו של דבר לא משנה כמה נגיע ללקוחות בדרך אורגנית באינסטגרם, עדיין יש כוח עצום לפרסום ממומן, לכן תמיד מומלצת דחיפה קטנה לפוסטים הטובים שלכם.
למישהו ממכם לא מכיר את הפרסום הממומן דרך מנהל מודעות של פייסבוק, ניתן לקדם גם ישירות מהפרופיל האינסטגרם שלכם, זאת לא דרך האידיאלית כמובן אך עדיין זאת דרך שעוזרת להגיע לקהל לקוחות הפוטנציאליים שירכשו את המוצרים והשירותים שלכם.
בהצלחה ונתראה במדריך הבא.

About רוס דולגוב

משווק ומקדם עסקים באינטרנט, בעל הסמכה מטעם גוגל לפרסום במנוע חיפוש ורשת מדיה של גוגל, עוסק בתחום הקידום והשיווק משנת 2016, בוגר מכללת HACKERU בתחום השיווק וקידום אתרים.

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים לפרסם בפייסבוק ללא טעיות

במדריך הזה אני הולך לדבר על היסודות הפרסום בפייסבוק, ממש מתחלת התהליך, נדבר על מה …

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן