יום חמישי , פברואר 18 2021

איך מתחילים לפרסם בפייסבוק ללא טעיות

במדריך הזה אני הולך לדבר על היסודות הפרסום בפייסבוק, ממש מתחלת התהליך, נדבר על מה נדרש להכין קודם לפני שמתחילים  לשווק בפייסבוק, ראשית נתחיל מפרופיל אישי.

תפקידו של פרופיל האישי בפייסבוק

הכל מתחיל בפתיחת הפרופיל האישי בפייסבוק, אם כבר יש לכם פרופיל אישי בפייסבוק, עדיין כדאי מאוד שתכירו כמה כללים חשובים לגבי ניהול הפרופיל, כדי שפייסבוק לא יחסמו לכם את כל הפעילות השיווקית שלכם.

  1. תשימו תמונת פרופיל אמיתית שלכם לא לוגו של החברה
  2. תמלאו את הגדרות האישיות של הפרופיל כמו יום הולדת, עיר מגורים וכ"ו
  3. מומלץ לעלות לפחות כמה פוסטים אישיים בפרופיל

למה צריך לעשות את זה? כדי שפייסבוק יבין שמדובר בפרופיל אמיתי ולא מזויף, כי אם פייסבוק יחשוש שהפרופיל שלכם לא אמיתי הוא פשוט יחסום אתכם או באופן מיידי או לאחר מספר ימים.

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק

ברגע שסיימתם לסדר את הפרופיל האישי הגיע זמן לפתוח עמוד עסקי, ללא עמוד עסקי לא ניתן לבצע שום פעילות ממומנת בפייסבוק לכן לא נול לוותר על עמוד עסקי ונפתח גם אותו, זה מאוד פשוט כל מה שצריך לעשות זה ללוץ על הכפתור הנכון, למלא פרטים של העסק 5 דקות ויש לכם עמוד עסקי באוויר

מילוי פרטי העסק בעמוד העסקי

  1. שם העסק (חשוב לבחור שם נכון אחרת תהיה בעיה לשנות בעתיד)
  2. קטגוריה של העסק, אם לא מצאתם את שלכם בחרו משהו הכי קרוב לקטגוריה של העסק שלכם
  3. כתובת של העסק, אם אין אפשר לרשום את כתובת של הבית ואחרי זה ניתן להסתיר
  4. טלפון, אם לא רוצים שהטלפון יופיע בדף גם ניתן להסתיר אותו בהמשך

הערה חשובה לגבי בחירת שם הדף וקטגוריה של הדף העסקי, לפי השם אנשים יחפשו את העסק שלכם לכן תשתדלו לבחור שם לא מסובך מדי כדי שיהיה להם יותר קל למצוא אתכם בפייסבוק, קטגוריה גם חשובה כי לפי הקטגוריה פייסבוק ימליץ על דף שלכם לאנשים שעוקבים אחרי העסקים דומים לעסק שלכם, כמו כן גם פרופיל העסקי באינסטגרם אשר תרצו לקשר בעתיד לעמוד העסקי בפייסבוק יקבל את אותה הקטגוריה, לכן חשבו טוב לפני הבחירה. הסבר על כל התהליך של פתיחת דף העסקי יש כאן בסרטון.

ישנם לא מעט עסקים ששואלים אותי כל זמן על חשיפה לא ממומנת בעמוד העסקי, זה נכון שבשנתיים האחרונות פייסבוק הורידו משמעותית את החשיפה האורגנית של דף העסקי והיא עומדת היום בין 2%-7% בסך הכל מה שזה אומר שרק אחוז קטן מכלל העוקבים שלכם יראו את הפוסטים שלכם, מכאן נשאלת השאלה אז למה בכלל לעלות פוסטים בעמוד העסקי, כן אולי חשיפה היא נמוכה אך צריך להבין ככל שאיכות התוכן בדף העסקי תהיה גבוהה יותר כך אתם תקבלו מחירים נמוכים יותר בפרסום הממומן והאיכות הקמפיינים שלכם תהיה גבוה יותר.

About רוס דולגוב

משווק ומקדם עסקים באינטרנט, בעל הסמכה מטעם גוגל לפרסום במנוע חיפוש ורשת מדיה של גוגל, עוסק בתחום הקידום והשיווק משנת 2016, בוגר מכללת HACKERU בתחום השיווק וקידום אתרים.

אולי יעניין אותך גם

פרסום בפייסבוק – כמה עולה ניהול דף עסקי בפייסבוק

אני יודע שאותך כבעל עסק מאוד מעניין כמה בסופו של דבר עולה קידום בפייסבוק? ממה מתחילים, איך בוחרים חברה שעושה שיווק, איך לא ליפול על החברה לא מקצועית וכמה בסופו של דבר צריך לשלם על כל התהליך הזה.

דילוג לתוכן