Blog

חשיפת פוסטים בפייסבוק

חשיפת פוסטים בפייסבוק-איך להתמודד עם ירידה בחשיפה של הפוסטים שלכם בפייסבוק? אם אתם מנהלים דף עסקי בפייסבוק בטוח הרגשתם כבר שיש ירידה משמעותית בחשיפה של תוכן שאתם מעלים. בשנת 2014 הרבה משווקים שהיו מפרסמים בפייסבוק התחילו להתלונן על ירידה בחשיפה של פרסומים שלהם. ראשית בוא נבין את שתי סיבות העקריות...

פרסום בגוגל למי זה מתאים ואיך מנהלים קמפיינים

במדריך הזה ארצה להתייחס יותר ליסודות של הפרסום בגוגל, לאיזה עסק מתאים פרסום בגוגל ועבור מי זה יהיה בכלל בזבוז של זמן וכסף. קודם כל בואו נבין איך אפשר לדעת האם הפרסום במנוע חיפוש של גוגל מתאים לעסק שלכם, הבדיקה הזו היא לא מסובכת, כל מה שצריך לעשות זה בדיקה...

קידום אתרים אורגני

  קידום אתרים אורגני וחנויות אינטרנטיות SEO – תחום קידום אתרים אורגני, חשוב מאד לכל בעל אתר שיש לו אתר אינטרנט, מרשים ככל שיהיה, עדיין לא יוכל להימצא ולא יופיע במנועי החיפוש של גוגל. תחום קידום האתרים הינו דינאמי ובכדי להצליח בו, יש להקפיד על עבודה נכונה של אופטימיזציה פנימית,...

למה אסור לכם להשתמש בבוט לאינסטגרם?

 מה זה בוט לאינסטגרם? תחשבו לרגע שיש לכם מערכת שיודעת להביא לייקים בחינם, עוקבים, צפיות לסטורי וכל זה מבלי להוציא אגורה אחת על פרסום הממומן, נשמע חלום? אז לא ממש, יש לא מעט מערכות אוטומטיות שיודעות ליצור את זה בחינם מה שנקרא ״בוטים״. אבל אני במקומכם לא הייתי קופץ על...

קידום אתרים באמצעות משפיענים – כך עושים זאת נכון

קידום אתרים אין ספק, שאחד האתגרים המרכזיים בכל פרויקט שיווק דיגיטלי, הוא רכישת האמון של הצרכנים. עם כמות המסרים השיווקים אליהם נחשף גולש ממוצע ברשת האינטרנט ביום, אין פלא שצרכנים דיגיטליים הופכים להיות עיוורים לחלק מן המסרים השיווקיים, ונותנים אמון מופחת במפרסמים שלהם. בתחום ה - SEO המצב אמנם מעט...

שיווק בפייסבוק 10 שיטות לקידום בפייסבוק ומדריך המלא לביצוע

שיווק בפייסבוק זה תהליך ממש לא מהיר כמו שאחרים מספרים. אבל אם תבחרו בשיטה ובאסטרטגיה נכונה ולא רק כדי לשים "וי" ולעשות משהו ולקרוא לזה שיווק, אפשר להגיע לתוצאות טובות כמעט בכל נישה ובכל עסק, ממכירת בגדים ועד לשיווק גדרות לאתרי בנייה. במדריך הזה אני אספר לכם על 10 שיטות...

איך לא להפסיד כסף בקמפיין פייסבוק

בדקו לפי הרשימה הזאת האם אתם עושים הכל נכון בפרסום הממומן שלכם בפייסבוק הגדירו תקציב מקסימלי – אתם חייבים כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בפרסום כדי ליצור מזה רווח, אם יש לכם סטטיסטיקה שהצטברה מצוין לכו לפי המספרים שאתם כבר מכירים אם לא חישבו בערך גם זה עדיף מאשר לא...

איך מתחילים לפרסם בפייסבוק ללא טעיות ואיך כותבים פוסט שיווקי בפייסבוק

קצת נתונים על פייסבוק לפני שעוברים לדבר על איך כותבים פוסט שיווקי בפייסבוק. פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. זה המקום שבו אנשים חולקים את המחשבות והרעיונות שלהם. מותגים יכולים להשתמש בפייסבוק כדי ליצור מעורבות של מעריצים ונאמנות לקוחות. מותגים שרוצים להישאר רלוונטיים בעתיד...

איך עושים שיווק באינסטגרם ומקבלים יותר חשיפה חינם

איך עושים שיווק באינסטגרם ומקבלים הרבה חשיפה לפוסטים? שחושבים על איך לעשות שיווק באינסטגרם תמיד עולה בעיה מרכזית אחת והיא איך לקבל יותר חשיפה ולהגיע לכמה שיותר אנשים ובחינם. אגב אני כותב על זה לא מעט בפרופיל האינסטגרם שלי. אבל איך עושים את זה, לא הרבה יודעים. אם לא ידעתם,...

מושגים בגוגל אנליטיקס

מושגים בגוגל אנליטיקס מדריך למתחילים כל מי שעושה היום קידום ושיווק באינטרנט חייב לדעת לעקוב אחרי התוצאות ונתונים על מנת להבין מה בדיוק קורה בתהליך השיווק, האם יעדים שנקבעו הושגו או לא, להבין איפה הבעיה בכל התהליך, מה ניתן לשפר ועל מה עדיף לוותר בשיווק, לצורך זה יש כלים לאיסוף...

דילוג לתוכן